Viteza datând din malta. Malta | Sfaturi utile pentru vacanta in Malta

Obiectivele informative sunt de asemenea interesante: temple megalitice din Jgantia cele mai vechi clădiri din lume acasă Cetate și turnuri de veghe astăzi este un muzeu în aer liber, puteți vedea și închisoarea antică , moara cu aripi Ta 'Cola, Celebrul Fereastra Azur, Marea interioară printr-un tunel natural din faleză puteți naviga într-o barcă spre plajele ascunse. Astăzi, acest oraș maritim este meca relaxării elitelor malteze. Sliema este cea mai mare dintre suburbii.

Ca tot sunt la capitolele amintiri si excursii prin strainatate, hai sa va povestesc ceva si despre Malta. Cum am ajuns acolo?

Pavel doua insulite gemeneultimele trei fiind nelocuite. Arhipelagul maltez are o istorie la fel de semnificativa ca si pozitia sa geografica. Situata la circa 90 km sud de insula Sicilia si km de tarmul Africii, Malta este un podis calcaros scund, cu inaltimea maxima de m insula Gozo.

Uite asa de la o discutie la nava. Stateam intr-o zi in Camera de Control si Comanda si vorbeam cu un coleg si prieten foarte bun englez, Andy despre vacante.

viteza datând din malta

Numai ca-mi spune el ca si-au luat un sejur in Malta, de o saptamana sa mearga in stationarea ce venea. Era iulie pe sfarsit si noi ajungeam acasa dupa Sfanta Marie.

Efectiv atunci ca niciodata, nu aveam nimic planificat si chiar ma gandeam ce o sa fac acasa sase saptamani. Nu era vorba ca nu gaseam ce. Era vara, munti avem viteza datând din malta, dar ma gandeam si la o excursie afara.

Meniu de navigare

Tot ma bazaia Mariuca cu Malta de ceva timp, asa ca zic, de ce nu? In plus ma atragea si pe mine, pentru ca voiam neaparat sa vad templele neolitice, pe care nu apucasem sa le vizitez. Si pe langa astea, mai erau destule. In plus un alt coleg de la nava si tot la fel foarte bun prieten, Alan locuia in Malta si era un bun prilej sa ne intalnim si in afara locului de munca, cu familiile.

Ghid turistic Malta

No viteza datând din malta, dau mesaj lui Mariuca mea si-i spun sa ceara oferta la agentia de travell, pentru hotelul unde statea Andy si in perioada cand mergeau ei. Vreau sa spun ca au fost foarte operativi si mi-au trimis oferta imediat si la bani mai putini decat au platit colegii mei in Anglia, care facusera early booking. Se facu timpul de plecare, tropa, tropa spre aeroport si dupa un zbor scurt, iata-ne si in La Valletta. Vrea sa spun ca in momentul in care am coborat din avion pe tarmac, ne-a lovit un val de caldura, de am zis ca raman fara aer.

Stapanit succesiv de catre fenicieni, greci, romani, bizantini, arabi si aragonezi, micul arhipelag a fost cedat in de catre Carol Quintul Ordinului Cavalerilor Ioaniti, cunoscuti astazi mai ales sub numele de Cavaleri de Malta. Ocupate o vreme de Napoleon, insulele au suportat apoi peste un veac de dominatie britanica, definitorie pentru caracterul si obiceiurile actuale ale locuitorilor sai. Prin urmare, cei care agreeaza Regatul Unit se vor simti aici ca pestele in apa.

Si la noi era cald, dar acolo intrecea orice limita. Din ce am inteles de la Alan, atunci a fost cea mai calduroasa zi din an. Si chiar in ziua aia ne-am gasit sa venim si noi. Mariuca mea, de unde era asa incantata, cand a dat cu nasul de caldura aia si de peisajul ars de soare inclusiv cactusii erau pleostiti de calduranumai am vazut-o ca s-a desumflat, deodata si incepuse sa bombane ca e naspa, ca ce vedem noi aici, etc, etc.

I-a mai revenit buna dispozitie, cand am ajuns la hotel si a vazut camera, facilitatile, ne-am gasit cu prietenii si a inceput distractia.

1. Cum să alegeți o stațiune pentru vacanțele dvs.
  2. Malta | Sfaturi utile pentru vacanta in Malta - BLOG CALATORII IN FAMILIE
  3. Cum să nu faceți datele de internet
  4. Speed ​​dating firma
  5. Grand Harbor este o ocazie excelenta pentru a deveni martorii trecutului viu al Maltei.

Vreau sa va spun ca nu am ce reprosa despre hotel si atmosfera. De dimineata pana seara se tinea numai intr-o muzica si o petrecere.

Ghiduri turistice din Malta

Incepea la 9 la piscina cu fel de fel de show-uri si se termina seara in jur de miezul noptii. Sa nu ganditi ca era un hotel de tineret. Nu, erau oameni de toate varstele, dar aveau programul si animatorii asa de faini ca stiau sa scoata lumea la distractie. De mancare nu mai zic. Am avut all inclusive si vreau sa spun ca pana acum a fost cel mai tare all inclusive care l-am avut in toate concediile.

Nu stiu cum e in Antalia, ca nu ma trage ata sa merg, dar am fost in Rhodossau chiar in Tenerife si nu m-a dat pe spate. De Egipt nu mai zic, nici nu vreau sa-mi amintesc.

Poate de asta si evit sejururile all inclusive, nu iau decat daca nu am ce face.

Navigare în articole

Prefer sa-mi gasesc eu un loc unde sa mananc, sau sa experimentez, cum am fost in MalaeziaMadeiraPanamaPalmaSicilia. Prefer sa mananc mancarea lor traditionala, sa ii simt aroma, gustul.

viteza datând din malta

La all inclusive de regula ai aceeasi mancare care se mananca in toate restaurantele. Ei aici a fost deosebit. Erau seri cu mancaruri traditionale, de pe fel de fel de continente si tari.

Top 3 most EXPENSIVE cities in Malta

Si multa, multa mancare si fel de fel de prajituri si inghetate si toate alea.